Opdag dine kunders købsvaner med RFM-analysen

Målret din marketing mod de mest værdifulde segmenter med en RFM-analyse!

teaser
Dato
June 16, 2023
On Demand
Tid
2:00
Længde
36 min
Skriv dig op for at deltage i webinaret
Skriv dig op for at downloade webinaret
Tak for din tilmelding
Du modtager en mail om få minutter
Noget gik galt - prøv igen

Om webinaret

Forstå dine kunders købsvaner, og optimer din ecommerce strategi.

Målret din marketing mod de mest værdifulde segmenter med en RFM-analyse!RFM-modellen hjælper dig med at forstå dine kunder bedre, så du kan øge kundeengagementet, øge salget og opbygge et stærkere kundeforhold.

Webinaret består af en samtale mellem Andreas og Rasmus fra Conversio, der tager udgangspunkt i analyse- og segmenteringsmodellen, RFM (Recency, Frequency, Monetary).

Værter

Andreas Lodahl
Head of Product Development
No items found.

følg os